Skupaj za čisto reko

, 21.05.2016

»Skupaj za čisto reko Krko«

Dragi Krčan!
Pomlad je prišla v našo lepo dolino. Naša prečudovita zelena lepotica reka Krka, daje tej dolini še poseben čar. Življenje prekipeva na vsakem koraku, narava se je odela s cvetjem kot mlada nevesta, ptiči pojejo svoj spev, v vetru listje šelesti pesem dneva, preko lehnjakovih pragov val za valom pleše igrivi ples novim in novim lepotam naproti, na večer se oglasi še žaba rega, v zavetju Krške jame kapljice vode klešejo in ustvarjajo lepote, ki ustavijo popotnika...
Dragi Krčan! Si tudi ti kdaj popotnik, ki zaustavi korak, se ozre po zeleni dolini in si sebi in drugim prizna, da ima res posebno srečo, da lahko živi v tem raju? Postoj, postoj popotnik, spočij si utrujene roke, pogled naj zaplava in srce naj zaigra ob vsej tej lepoti. Pa nikar ne pozabi, da svojim otrokom podariš to lepoto dobro ohranjeno, ki bo še naprej pela igrivo pesem življenja!
Na pobudo Avgusta Likovnika so leta 2000 župani Dolenjskih občin in predstavniki zvez na Krki podpisali Pismo o nameri za ohranjanje čiste reke Krke. Takrat mogoče le želje danes postajajo resničnost. Z izgradnjo kanalizacijskih sistemov v naši in sosednjih občinah se že kažejo rezultati. Naša reka postaja bolj čista, vanjo se spet vrača življenje. Prav je, da svoj trud in dosežene uspehe tudi obeležimo in se skupaj poveselimo. Maj je čas za ljubezen, za praznovanje, za druženje… V letošnjem letu s ponosom praznujemo in smo ponosni na prehojeno pot in dosežene rezultate.
Lepo ste vabljeni na številne prireditve, ki se bodo odvijale na različnih lokacijah na Krki in tudi drugje. Vabilu prilagamo podroben program, več informacij pa najdete na spletni strani www.tdkrka.si.
Skupaj smo ustvarjali, skupaj praznujmo in načrtujmo prihodnost. Vabljeni!

Prireditve v sodelovanju z Občino Ivančna Gorica pripravljamo: Krajevna skupnost Krka, ZKD Ivančna Gorica, Zavod Prijetno domače, Kulturno društvo Krka, Turistično društvo Krka, Jamarski klub Krka, Kajak kanu klub Krka, Športno društvo Krka, PGD Krka, Čebelarsko društvo Krka-Zagradec, OŠ Stična - Podružnična šola Krka, Vrtec na Krki.

PROGRAM PRIREDITEV:
• Sobota 21. 5. 2016 ob 9.30: KULTURA NA TRŽNICI – KRKA SE PREDSTAVI, na Tržnici v Ivančni Gorici:
- razstava ročnih del Pridnih Krških rok Turističnega društva Krka,
- peka palačink in peciva Turističnega društva Krka,
- nastop otrok Osnovne šole Stična – Podružnična šola Krka in Vrtca na Krki in
- program Kulturnega društva Krka.

• Torek, 24. 5. 2016 ob 18.00: OBČINSKO PRVENSTVO V NAMIZNEM TENISU, Družbeni center Krka.

• Četrtek, 26. 5. 2016 ob 17.00: FESTIVAL PEKARNE MIŠMAŠ – 1. DEL, festival otroških gledaliških skupin, Družbeni center Krka:

- SVINJSKI PASTIR, otroška gledališka predstava v izvedbi Osnovne šole Stična,
- ŠKRAT IVAN IN PRINCESA IVANKA, otroška gledališka predstava v izvedbi Podružnične šole Krka in
- DETEKTIV ZDRAVC, otroška gledališka predstava v izvedbi Mladinskega gledališča Fran Govekar Ig.
- OB 19.00 BUTALCI, odlomek iz gledališke predstave v izvedbi Kulturnega društva Krka

• Petek, 27. 5. 2016 ob 8.45: FESTIVAL PEKARNE MIŠMAŠ – 2. DEL, Družbeni center Krka :

- POT DO COPAT, otroška gledališka predstava v izvedbi Podružnične šole Stična,
- ŠKRAT IVAN IN PRINCESA IVANKA IŠČETA ZAKLAD, otroška gledališka predstava v izvedbi Podružnične šole Krka in
- ZMEŠNJAVA V DEŽELI PRAVLJIC, otroška gledališka predstava v izvedbi Podružnične šole Višnja Gora.

• Nedelja, 29. 5. 2016: OSREDNJE PRAZNOVANJE NA KRKI:

ob 9.00 koncert BIG BAND GROSUPLJE v Krški jami,
ob 11.00 start jubilejnega 40-tega SPUSTA PO REKI KRKI,
ob 11.45 dvorana Družbenega centra Krka, slavnostni zaključek projekta SKUPAJ ZA ČISTO REKO KRKO,
ob 12.45 ODKRITJE DOPRSNEGA KIPA AVGUSTA LIKOVNIKA ob šoli na Krki.

Aktualni dogodki

DEDEK MRAZ V DC KRKA ZA NAJMLAJŠE

Več »
Sodelovanje na tržnici v Ivančni Gorici

OBVESTILO

Sliši se, govori se,….PRAV JE, DA SE IZVE!

DELAVNICE NA KRKI Več »
DEDEK MRAZ V DC KRKA ZA NAJMLAJŠE

Več »

Povezave

Naročilo na e-novice

Ime in priimek:

E-pošta:
To spletno mesto uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta dajete soglasje za namestitev piškotkov na vašo napravo, s katero dostopate do spletnega mesta. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.